ПЕДАГОГІЧНІ РАДИ
ПЕДАГОГІЧНІ РАДИ НА 2021 – 2022 Н.Р.
№ п/п | Зміст роботи | Термін | Відповідальний | Примітка | ||||
І. ТЕМА: ПІДСУМКИ РОБОТИ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ В 2020 – 2021 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ.
ЗАВДАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ НА 2021 – 2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК (організаційно – настановча) |
||||||||
1. | Аналіз виконання рішень попереднього засідання педагогічної ради |
вересень
|
завідувач
Харматова В.Ю. |
|||||
2. | Підсумки освітньої та методичної роботи за минулий навчальний рік та основні завдання на 2020-2021 навчальний рік | методист
Агамірзоєва Т.Б. |
||||||
3. | Обговорення, корегування та затвердження плану роботи КЗ «ДНЗ №19 ВМР» на 2021 – 2022 навчальний рік. | завідувач
Харматова В.Ю. |
||||||
4. | Затвердження програм, за якими працюватиме дошкільний навчальний заклад, форми планування освітньої діяльності | методист
Агамірзоєва Т.Б.
|
||||||
5. | Практична частина:
«Я дивую дошкільнят» Флеш-презентація профільного спрямування роботи групи |
Педагоги усіх вікових груп
Музичні керівники, Психолог, Керівник гуртка англійської мови |
||||||
6. | Вироблення проекту рішення педради. | завідувач
Харматова В.Ю. |
||||||
IІ. ТЕМА: ВПРОВАДЖЕННЯ ЦІЛІСНОЇ СИСТЕМИ НАСКРІЗНОГО ІГРОВОГО ПІДХОДУ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС З МЕТОЮ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ ТА КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ | ||||||||
1.
|
Виконання рішень попередньої педагогічної ради |
листопад
|
завідувач
Харматова В.Ю. |
|||||
2. | Гра-по новому, навчання – по іншому: як навчання на основі ігор розвиває мовленнєві навички 21-го століття | завідувач
Харматова В.Ю. |
||||||
3 | Стан роботи з організації мовленнєвої активності дошкільників та організація ігрової діяльності з даного напрямку (довідка за наслідками перевірки) | методист
Агамірзоєва Т.Б |
||||||
4. | Особливості формування мовленнєвої компйетенції дошкільника в організовані та самостійній діяльності
(з досвіду роботи) |
Вихователь
Середньої групи № 5 Вознюк С.В.
|
||||||
5. | Формування мовленнєвих та комунікативних навичок у дітей з допомогою книг – картинок та книг Фотовімельбух | Вихователь молодшої групи № 9
Плєх О.Г. |
||||||
6.
|
Презентація:
Презентація авторських доробків для розвитку мовленнєвої та комунікативної компетентності дошкільників |
Педагоги усіх груп, музичні керівники, керівник англійської мови |
|
|||||
7. | Практична частина
Майстер – клас «Цеглинки LEGO в руки візьмемо – гру корисну розпочнемо» (формування мовленнєвої комунікативності) |
Вихователь – методист Агамірзоєва Т.Б. | ||||||
8. | Вироблення проекту рішення | завідувач
Харматова В.Ю. |
||||||
IІI. ТЕМА: У МАЙБУТНЄ ЧЕРЕЗ СТАЛИЙ СТИЛЬ ЖИТТЯ
(ділова гра) |
завідуюча
Харматова В.Ю. |
|||||||
1. | Виконання рішень попередньої педагогічної ради. |
лютий |
завідувач
Харматова В.Ю. |
|||||
2. | Розвиваємо та виховуємо особистісний розвиток дитини засобами освіти для сталого розвитку: переходимо на новий рівень життя | завідувач
Харматова В.Ю. |
||||||
3. | Формування у дошкільників основ екологічної, економічної та соціальної свідомості в контексті стратегії сталого розвитку | Вихователь старшої групи № 8
Яременко Н.В. |
||||||
4. | Стан роботи по формуванню збалансованого економічного, соціального та екологічного досвіду дошкільної та батьківської громади | методист
Агамірзоєва Т.Б.
|
||||||
5. | Практична частина
Попрактикуємось та пограємось!!! Виховуємо соціально компетентного громадянина у грі |
Педагоги середньої групи № 4
Ткач Н.В. Желнова А.М. |
||||||
6. | Відео презентація (робота упродовж року)
Формуванню у дошкільників мотивації до дій і моделей поведінки, орієнтованих на сталий стиль життя. |
Педагоги усіх груп, музичні керівники, керівник англійської мови | ||||||
Банк ідей. Проект рішення педагогічної ради | завідувач
Харматова В.Ю. |
|||||||
ІV. Тема: ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ ЗА 2021 – 2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК ТА ПІДГОТОВКА ДО ЛІТНЬОГО ОЗДОРОВЧОГО ПЕРІОДУ 2022 РОКУ | ||||||||
1. | Виконання рішень попередньої педагогічної ради. |
травень
|
завідувач
Харматова В.Ю. |
|||||
2. | Виконання річного плану роботи за 2021 – 2022 навчальний рік | завідувач
Харматова В.Ю. |
||||||
3. | Обговорення та затвердження плану роботи КЗ «ДНЗ № 19 ВМР» на літній оздоровчий період 2022 року. | завідувач
Харматова В.Ю. педагоги |
||||||
4. | Стан підготовки матеріально технічної бази закладу до роботи у літній період (довідка за підсумками перевірки) | методист
Агамірзоєва Т.Б. |
||||||
5. | Практична частина
Практикум «Особливості організації освітньої діяльності в літній період» |
методист
Агамірзоєва Т.Б. |
||||||
6. | Проект рішення педагогічної ради | завідувач
Харматова В.Ю. |