Робота за проєктом “ЛЮБИМО І БЕРЕЖЕМО СВОЄ МІСТО”
“Сортування сміття”
Завдання: навчати дошкільників сортувати сміття, поглибити знання щодо термінів розпаду різних видів сміття; уточнити і розширити энання про шкідливий вплив сміття на природне довкілля і людину взагалі після потрапляння їх до сміттєвого баку; про небезпеку сміттєзвалищ, виховувати екологічну свідомість, відповідальність за власне здоров’я.
Діткам розповідали, що на планеті Земля дуже багато сміття. Тому важко дихати, часто хворіють люди, гинуть тварини і рослини. Різні види відходів по різному розкладаються, а деякі взагалі не розкладаються ніколи. Але якщо навчитися правильно його сортувати, то можна допомогти лісам в результаті здачі
макулатури буде вирубуватися менше дерев), повітрю ( якщо не спалювати сміття), землі (якщо використані батарейки здавати у спеціальні пункти прийому не будуть забруднюватися грунтий. у кожного з баків є символ, що вказує на те, яке саме сміття повинно потрапити у даний смітник.
Потрібно правильно розсортувати сміття.
Запитання які можете поставити діткам.
⎯ Яке сміття складають у червоний контейнер?
⎯ Яке сміття складають у синій контейнер?
⎯ Яке сміття складають у зелений контейнер?
⎯ Яке сміття складають у жовтий контейнер?
⎯ Навіщо потрібно сортувати сміття?