I STUDY ENGLISH

             

             НАВЧАННЯ ДО​​ШКІЛЬНЯТ АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ

 

       За останні 5-6 років кількість людей, які вивчають англійську мову значно збільшилася. Те, що  без знання іноземної мови сучасній людині неможливо обійтися, стало вочевидь уже для всіх. Змінився вік учнів. Якщо до сих пір методика орієнтувалася саме на учнів, то зараз батьки бажають якомога раніше почати навчання дітей іноземній мові.  Тим паче, що дошкільний вік визнаний психологами найбільш сприятливим періодом для цієї діяльності.

    З приводу цього актуального питання існує безліч стереотипів, міфів, упереджень. Думки коливаються від беззастережного «за» до категоричного «проти». Комунікативна методика дотримується золотої середини. Тож чи потрібно в дошкільному віці вчити іноземну мову і навіщо? Потрібно. Навіть якщо дитина буде вчитися в мовній школі і з першого класу буде вивчати іноземні мови, навчання її іноземних мов до школи не буде змарнованим даремно часом. Перше знайомство з іноземною мовою закладе сприятливу основу для осягнення тонкощів мови в подальшому, посприяє розвитку пам’яті, творчих здібностей. У малюків дуже «чіпка» пам’ять, тому слід не упустити потрібний момент і активно використовувати здатність дитини вбирати величезну кількість інформації, розвивати її мислення і розширювати знання. Більшість дітей старше трьох років готові до навчання іноземної мови за допомогою традиційних ігрових методик, готові працювати в соціумі, в групі.

    Відомо, що можливості раннього віку в оволодінні чужомовною промовою воістину унікальні. Ще К. Ушинський писав: «Дитя привчається в кілька місяців говорити іноземною мовою, як не може привчитися в кілька років».

     У сучасному освітньому просторі основною метою виховання і навчання є формування всебічно розвиненої, гармонійної особистості. Дитячий сад є основною базою для розвитку особистості дитини. Конкретний внесок у формування такої особистості вносить навчання іноземної мови в дошкільному віці.

   Головними цілями у навчанні дошкільників іноземній мові є:

-       Формування у дітей первинних навичок спілкування іноземною мовою.

-       Уміння користуватися іноземною мовою для досягнення своїх цілей, вираження своїх думок і почуттів в реально виникаючих ситуаціях спілкування.

-       Створення позитивної установки на подальше вивчення іноземних мов.

-       Пробудження інтересу до культури інших країн.

-       Виховання активно-творчого і емоційно-естетичного відношення до слова.

-       Розвиток лінгвістичних здібностей вихованців з урахуванням вікових особливостей.

-       Децентрація особистості, або можливість подивитися на світ з різних позицій.