Вчимо разом

Шановні, батьки!

Пропонуємо вам разом з вашими дітками вивчити такі віршики:

Бути здоровим – висока мета,

Кожного, хто в садочку зроста,

Бути здоровим, красивим і дужим

Розумним, активним

І чуйним до друзів.

 

Здоров’я – основа усього на світі,

Здоровими бути бажають всі діти,

Для цього потрібно щоденно вмиватись,

Робити зарядку і тепло вдягатись.

Себе гартувати водою і сонцем,

І солодко спати з відкритим віконцем,

І їсти усе, що на стіл подають,

Бо страви нам росту і сил додають.

 

Радимо Вам пограти

у таку рухливу гру: «Парний біг»

Мета: удосконалювати навички бігу. Виховувати увагу, кмітливість та швидку реакцію на сигнал.

Хід гри:

    Діти стають парами за бажанням. За умовним сигналом вихователя діти розбігаються майданчиком, використовуючи всю його площу. За словами вихователя: «Знайди собі пару!» — діти повинні знайти свою пару і взятися за руки. Тому, хто довго шукає свою пару, діти можуть говорити: «Олю, Олю, поспішай, швидше пару обирай!»

  Вказівки  до гри: 

Гра повторюється декілька разів, після кожного повторення діти міняються парами.

 

Закріплюємо геометричні фігури в дидактичній грі з математичної скарбнички

    «Розрізні картинки»

Мета: розвивати уяву, фантазію, мислення, увагу. Виховувати посидючість.

Високий рівень: продовжувати вчити аналізувати зображення предметів і відтворювати їх із частин без зразка. Закріплювати знання про геометричні фігури, назви  кольорів та вміння співвідносити кольори  та їх відтінки. Формувати вміння знаходити предмети відповідного кольору та форми  в оточуючому.

Достатній рівень: продовжувати вчити аналізувати зображення предметів і відтворювати їх із частин без зразка. Закріплювати знання про геометричні фігури, назви  кольорів та вміння співвідносити кольори  та їх відтінки.

Середній рівень: продовжувати вчити аналізувати зображення предметів і відтворювати їх із частин за зразком. Закріплювати знання про геометричні фігури, назви  кольорів.

Низький рівень: формувати  у дітей  вміння відтворювати зображення предмета за зразком.

Матеріал: зразки картинок, розрізані картинки на п’ять, шість та більше частин.

Хід гри:

Вихователь демонструє дітям цілу картинку. Вони розглядають її, аналізують. Потім пропонують скласти таку ж картинку із частин, спочатку використовуючи зразок.