Кабінет методиста

Вихователь - методист

Агамірзоєва Тетяна Борисівна

 

 Пошта: agamirzoieva@ukr.net

 

Методична мета на 2017 - 2018 н.р.

  • збагачення педагогів новими, інноваційними методами та засобами навчання; 
  • постійне вдосконалювання навичок самоосвіти, надання педагогу кваліфікованої допомоги, як у питаннях теорії, так і в практичній діяльності, у підвищенні результатів його педагогічної праці;
  • створення такого освітнього простору, де повному обсязі реалізовано творчий потенціал педагогічного колективу і кожного зокрема.

 

Пріорітетні завдання на 2016 - 2017 навчальний рік

        З метою підвищення якості дошкільної освіти, забезпечення її сталого інноваційного розвитку в цьому навчальному році педагогічний колектив дошкільного навчального закладу має спрямовувати свою діяльність на формування різнобічно розвиненої, духовно багатої, оптимістично та патріотично налаштованої особистості, починаючи з перших років життя дитини і завершуючи її вступом до школи. Педагогічний колектив дошкільного закладу в 2016 - 2017 навчальному році визначає такі змістові напрями:

Лист МОН від 16.06.2016 № 1/9-315 «Щодо організації освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році»

                                              

                                                                             до листа МОН України

                                                                                    від  16.06.2016р. № 1/9-315

 

Інструктивно-методичні рекомендації

«Про організацію освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах

у 2016/2017 навчальному році»

 

Організація праці з дітьми дошкільного віку

Організація праці з дітьми дошкільного віку

Феномен праці діти відкривають для себе, спостерігаючи за тим, як працюють дорослі. Це породжує у них бажання наслідувати старших, брати участь у їхній діяльності.

Організація прогулянок з дошкільниками в ДНЗ

Важливим елементом освітнього процесу дошкільного закладу є прогулянки з дітьми. Традиційно прогулянка включає в себе організацію з вихованцями спостережень за явищами природи (рослинним і тваринним світом, неживою природою), різноманітні ігри, трудову діяльність, спортивні вправи і самостійну діяльність дітей за їх вибором.